Het zit ze heel hoog, dus blijven ze het proberen, o.m. via issue advertenties als deze in dagbladen als de Volkskrant gisteren. Pelsdierfokkers vechten tegen ‘sluiting’ van hun bedrijfstak door de overheid, wat kennelijk het plan is. Ze hopen zo overheid en parlement te beïnvloeden. Los van de werkgelegenheid kost dat jaarlijks minstens €50 miljoen aan belasting- opbrengsten en de export- balans daalt met €300 miljoen. ”En als de sector zou moeten sluiten, moet de overheid meer dan een miljard euro aan schadeclaims betalen,” aldus de Ned. Fed. van Edelpels- dierenhouders in de heldere, goed geschreven advertentie de ”meest duurzame pers- dierenhouderijen van de wereld.” Tenslotte: ”Gelukkig is dit niet nodig. Als de sector (gewoon) blijft bestaan. Politiek, hartelijk dank alvast.”
Lees ook:Bruto reclamebestedingen in Nederland voor ´t eerst boven 6,1 miljard
Lees ook:Nederlandse uitgaven aan mobile reclame stijgen naar bijna miljard dollar in 2016 voorspelt eMarketer
Lees ook:Rabobank leidt top-3 van grootste Nederlandse sponsoraars
Lees ook:Nederland vierde in Europa qua online reclamebestedingen meldt IAB
Lees ook:Europese online advertentiebestedingen ruim een derde omhoog