Eaten Alive heet ‘t programma, aangekondigd door Discovery Channel. Weinig mensen zullen zich afvragen hoe het is om levend te worden opgegeten door een reuzeslang, een anaconda. Paul Rosolie, wildlife specialist en filmer, is echter zo benieuwd dat hij volgende maand de proef op de som gaat nemen in een speciaal gebouwd pak. Het bizarre experiment zal op 7 december worden uitgezonden door
DC. Maar wij bij Reclamewereld denken dat ‘t een reclamestunt is van die zender die nu ook al moet scoren met programma’s als Swamp Nudity en Naked and Afraid. Het gaat er kennelijk niet te best met kijkcijfers en reclame-inkomsten. Jammer dat dat allemaal nodig is.
Lees ook:Fox zendt FC Twente-Ajax gratis live uit als reclamestunt
Lees ook:Theaterstuk ANNE en Volkskrant-reclame voor voorverkoop
Lees ook:Programmamakers willen Nederland 2 als reclamevrije kwaliteitszender
Lees ook:TV-ban op ‘Vegetariërs hebben beter sex’-spotje PETA
Lees ook:Robert de Niro in oud promospotje: ‘I am not selling cars okay’