In de opsomming van Sony Bravia look-alikes, zie Reclamewereld-item van 4 october, ontbrak er eentje. De ‘hommage’ van Tango, het Britse fruitdrankje. Daar stuiteren dus verse appels en sinaasappelen de heuvel af. Niet in San Francisco, maar, als we Wikipedia mogen geloven, in het stadje Swansea in het VK. Waar meteen een nepsite
is ontwikkeld door boze burgers, de ‘’Swansea North Residents Association.’’ Vanwege alle achtergelaten rotzooi. Benieuwd hoe het met de copyrights is geregeld; zo wordt ook de hit van Jose Gonzalez gebruikt door Tango. Sony Bravia’s slogan ‘Colour.like.no.other’ werd ‘Refreshment like no other.’ En aan het eind uiteraard: ‘’It’s clear when you’ve been Tango’d.’ Meer leuke Tango-filmpjes zijn hier te zien, de Tango-site is hier.
Lees ook:Nissan parodieert hit-spot Sony met reclame voor Quasqai
Lees ook:Jury knokt bij het kiezen van Grand Prix Cannes
Lees ook:AC Milan-voetballer Kaká in nieuwste Sony Bravia-spotje (met zoötroop!?)
Lees ook:The making of Sony’s nieuwe Bravia commercial
Lees ook:Ex-Spice Girl Mel B wordt persoonlijk in promotie Sony Bravia