Opmerkelijke advertentie in de krant vandaag, in ieder geval in de wakkere. Die van VEB, nog steeds goed bekend als de Vereniging Effecten Bescherming. Pure issue advertising, opgefleurd met een tekening van Hein de Korte: VEB communiceert zo rechtstreeks met aandeelhouders en voort zo ook de druk op op Deloitte, dat ook wordt gedagvaard vanwege gebrekkig toezicht in de fraudezaak rond Ahold. En is natuurlijk wervend richting potentiële leden, niet onbelangrijk. Zo’n agressieve aanpak moet toch indruk op leden en niet-leden maken. Denkt het door een voormalig journalist geleide VEB, dat niet alleen op de redactionele berichtgeving rond de Ahold-affaire wil vertrouwen, vast. Niet eerder gezien in de advertentiekolommen zoiets. Zie deze site voor meer info.
Lees ook:Vereniging Eigen Huis waarschuwt voor huizenmarkt als ‘doodlopende straat’
Lees ook:Kijken naar en napraten over VPRO Grensland-afleveringen in de reclame
Lees ook:Festivaltentje DWDD gratis meldt advertentie Vara Gids
Lees ook:GeenStijl’s PowNed maakt schoon schip in Hilversum (vooralsnog in advertentie)
Lees ook:‘Zondag gesloten voor klanten en 20.000 medewerkers’ (advertentie Detailhandel)