Nuon wijst André Kuipers op hun e-manager, Kia op de grote ruimte achterin hun auto’s…. Leuk ingespeeld? Mwah is mijn reactie. In de dagbladen zag ik geen inhaker, maar online werd er dus door minstens twee bedrijven ingespeeld op de landing en geslaagde missie van Andre Kuipers gisteren. Online kunnen actuele reclameboodschappen (KLIK erop om ze te vergroten) natuurlijk vliegensvlug en goedkoop gepubliceerd worden op de site en/of Facebook-pagina’s van de bedrijven. ‘De e-manager wenst André Kuipers een prettige thuiskomst,’ staat er onderaan de
Nuon-uiting. En op de site: ”Gelukkig hoeft hij niet in een donker huis aan te komen. Dankzij de e-manager kun jij jouw energieverbruik op afstand controleren en bijvoorbeeld de lichten aanzetten. Zo wordt energie besparen wel heel makkelijk. Welkom thuis André!’ Maar niet te vroeg, das niet erg zuinig
Via tweet
Lees ook:Reclame voor de sportclub-competitie van Nuon
Lees ook:Rugnummer-actie Heineken in aanloop naar het EK Voetbal
Lees ook:Licht thuis uitzetten vanaf je werk kan met E-manager Nuon
Lees ook:‘Duurzaam merkenspel’ als reclame voor ASN Bank
Lees ook:Na ‘t Duitsertje pesten, de vrieskist van Nuon (re energieshirt)