‘With crap like this, it’s no wonder teenage boys don’t want to go to college. A disservice to society.’ Geintje? Dat zegt in ieder geval een Amerikaanse blogger over de nieuwste internetfilm, viral, van SC Johnson voor zijn ook bij ons bekende merk Shout, de vlekkenvechter. ”Vlekkenmaken verboden” geldt in het bos, maar terwijl de stoute mannen afgaan, blijken de vrouwen liefdevol en perfect te handelen. Ach, ons imago kan tegen wat geklieder. Een geestig filmpje, goed voor het merk, en zelfs wat ontroerend aan het eind, met dat verder trekkende groepje schone witte broeken. Oordeel zelf door VIRAL HIER
te klikken.
Lees ook:Onderzoek: ‘Reclamefolder is populairder dan reclame via e-mail’
Lees ook:Bol.com doet snel de Paus-rookmelder in de reclame
Lees ook:Vrouwen verdienen 17% minder dan mannen in EU meldt advertentie van Europese Comissie
Lees ook:Mannen tegen Vrouwen Pool met scheids Harry (EK Voetbal-spot AH)
Lees ook:€ 900 voor eicellen in advertentie Med. Centr. Kinderwens
Damn! dus als ik shout gebruik, dan lig ik meteen goed bij de ‘vrouwtjes’ ?
Virals, dat begrip ken ik pas sinds kort, maar de techniek is al zo oud als de soap, lijkt me.
ik zoek trouwens zo’n koddig fel tshirt van dat Vanish oxi action! merk, nergens te vinden.
die campagne is zeker afgelopen, wash’n go!, omo power!, gebruik Sunlight!, is ook nergens te vinden, en ik wil toch zo graag een lopende reclame worden, zucht.
@Reclameman. Moet het ReclameArsenaal kennen, zie http://www.reclamearsenaal.nl. Zoek in ”historisch materiaal” en tik Unilever en affiches aan. Zie je een paar erg leuke over Omo… Laten vergroten, naar de fotozaak om de hoek waar ze T-shirts ”doen” -of naar de Hema- en hupsakee, Nederlands merk op je borst.
Als je shout gebruikt heb je kennelijk vlekken, en dat vinden ”vrouwtjes” weer minder leuk. Tja, dilemma. Sterkte maar.