De actie Doe maar lekker duurzaam is weer van start gegaan met een vrolijke commercial met veel BN-gezichten. In de loop van volgende week ontvangen alle Postcode Loterij-deelnemers de cadeaukaart voor een cadeaukaart voor 4 personen en inleveren kan tot en met 4 oktober. DMLD is een gezamenlijke campagne van de Nationale Postcode Loterij, Unilever en Albert Heijn. ”Met deze campagne willen we laten zien dat een dagelijkse maaltijd eigenlijk heel makkelijk duurzamer te maken
is. Want er zijn al duizenden biologische, fairtrade en diervriendelijkere producten waar je uit kunt kiezen.” De duurzamere producten herken je de komende weken aan het actielogo op het schapkaartje, melden de organisatoren. De cadeaukaart heeft een waarde van €12,50 en je kunt hem tot en met 30 november in de AH-winkel besteden aan alle AH puur&eerlijk producten en de duurzamere Unilever producten van Unox, Knorr, Bertolli, Lipton, Magnum en Ben & Jerry’s. Ben je nog geen lid van de Nationale Postcode Loterij, ouder dan 18 jaar en wil je ook een cadeaukaart? Bel 0800-1177 voor meer informatie. Activeer je kaart voor gebruik op Doe Maar Lekker Duurzaam anders werkt hij niet bij de kassa, laat de PostcodeLoterij nog weten.
Lees ook:Per puzzel met prijs van €2.500 reclame gemaakt door Postcode Loterij
Lees ook:Minder reclame Postcode Loterij op verzoek van minister en publiek
Lees ook:Biologische producten van AH smakelijk in de reclame
Lees ook:Reclame Postcode Loterij met daarin een BMW is ‘misleidend’
Lees ook:Dirk stunt tijdelijk met ’2 voor 1 euro’ reclame actie A-merken
een hartstikken fijne prijs
Weet u wat intelligent is? Zo’n pak hem beet 15 tot 20 keer in één commercial ‘duurzaam’ roepen. Waarom te stom voor woorden?
1. Voedsel is NOOIT duurzaam. Je kunt het niet duurzaam bouwen, verbouwen, produceren, verkopen. VOEDSEL IS NOOIT DUURZAAM!
Weet je plots hoe verschrikkelijk DOM het staat als reclamemaker en medewerker van de reclame dat je domme taal uit gaat staan te kramen.
Duurzaam : Langdurig, langdurend!
Natuurlijk kun je allerlei kwalificaties geven aan het woord duurzaam maar iets anders als bovenstaand is het niet. Neen, consumentengoederen zijn per definitie NOOIT duurzaam. Waarom niet? Omdat je dan als reclamemaker heel snel bent uitgeluld. Want als je iets duurzaams aanprijst, iemand koopt iets duurzaams, is die meteen voor jaren klaar.
En dat is natuurlijk volkomen tegen elke wetmatigheid van commercie iets echt duurzaams aan de man te brengen. Doe jezelf als reclamemaker en cast van een filmpje nu een heel groot plezier….
ZET JEZELF NIET VOOR LUL, want dat is namelijk wel duurzaam. Mensen die je als castlid tot in lengte van dagen de kwalificatie toedichten…..
Daar heb je die lullen van duurzaam weer.
Das pas duurzaam.