Begin maart vorig jaar, vanaf de eerste dag: bananenoorlogje in de reclame. Deze week een herhaling van zetten? De kick-off kwam van Jumbo deze week, met een inhaker in De Telegraaf over het Rainforest Alliance-keurmerk. Alsof dat ‘vanaf nu’ nieuws was over hun bananen. Vandaag in de advertentie wordt het leugentje gecorrigeerd: ze hebben dat keurmerk al drie jaar. Vorig jaar maart was de prijs 99 cent per kilo, en nu, ruim een jaar later, is die prijs nog hetzelfde. En weer hamert Jumbo op die laatste prijsgarantie in de, ook een herhaling van zetten, ‘Geen aanbieding‘-reclame-uiting die we uit De Telegraaf van vandaag plukten en stelt dat het een vaste prijs betreft, geen tijdelijk stuntje. Vorig jaar reageerde AH, nu ook weer? PS Excuses voor de slechte reproductie van de advertentie.
Lees ook:Jumbo reageert op AH en Dirk met laagste prijsgarantie-advertentie
Lees ook:Jumbo, de snackbar en de vroegwijze kids in spotje
Lees ook:Bas en Lieke kopen te veel bij Jumbo door prijsgarantie
Lees ook:Jumbo supermarkt start A-merk prijzenoorlog (en vergelijkt met AH en C1000)
Lees ook:Jumbo neemt Albert Heijn op de korrel (’10% goedkoper’)