De afkorting van de naam van de Amerikaanse, ook in Nederland ontvangen tv-zender TLC staat dit weekend voor Tolerant Love Channel, meldt een inhaak-advertentie vandaag in de Volkskrant. ”Tijdens de Gay Pride in Amsterdam kleurt TLC je televisie een weekend lang roze. Met onthullende documentaires en programma’s waarin kleurrijke karakters en intrigerende verhalen uit de LGBT community centraal staan.” Voor het programma klik hier. In het dagelijks leven noemt TLC zich ”dé non-fictie lifestyle vrouwenzender van Nederland.” Maar nu dus ook even voor mannen, lijkt de illustratie in de advertentie aan te geven
Lees ook:Zuid-Afrikaanse jongeren en waarde sport centraal in ‘We Are Who We Become’-infomercial
Lees ook:Aart uit zich via film in NSGK 65 jaar-advertentie
Lees ook:Opkikker maakt reclame voor topmodel Babette (en zichzelf)
Lees ook:Groente- en fruitkalender app in de reclame bij Milieu Centraal
Lees ook:Reclame voor Week van de Energierekening, die is er ook