Met ‘Don’t Fake’ it haakt Durex in op WK-voetbal

Deh, vieni alla finestra van de opera Don Giovanni begeleidt deze WK-inhaker van Durex. Voetbal is zoveel beter zonder faken, is de boodschap, en we weten waarom ze dat zeggen. De grappige low budget-commercial is alweer van enkele dagen geleden, maar het, ahum, ook het maten naaien is in ieder geval nog steeds actueel. Is

Durex soms de officiële sponsor van het WK? ;-)

Lees ook:Konijntjes genieten van balonsex in spotje Durex
Lees ook:Veltman, Klaassen, Milik en Younes trekkers in Ajax-reclame voor seizoenskaarten
Lees ook:Okselfris, okselfrisser, maar okselfrissest ben je met Old Spice
Lees ook:Condoom & komkommer in Durex’ inhaakreclame voor meiden
Lees ook:Uit hun dak in Opera Gebouw: hamsters Kia Soul

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.