Elke meter telt voor jonge Indiase cricketers in spotje Nike

Every frame of the film depicts that one moment, where the cricket crazy youth of India has just one goal, to make every yard count.’ India werd gisteren geen wereldkampioen cricket (de verkorte T20-variatie) gehouden in Bangladesh. Dat werd Sri Lanka dat zegevierde in de finale. Nog voor voetbal is cricket mijn favoriete sport en ik zet dan ook graag cricketspotjes op Reclamewereld, al zijn die er maar in beperkte mate. Nike maakte deze WK-inhaker voor de gigantische

Indiase markt, met 1,2 miljard inwoners het dichtstbevolkte land ter aarde na China. De Indiase jeugd moet daarom vechten om ruimte in het land waar elke meter telt, maar doet dat graag, en zeker voor de uiterst populaire cricketsport daar, is de boodschap van de door Wieden + Kennedy knap gemaakte commercial (waarvan ik knap zenuwachtig werd, maar dat terzijde ;-) )

Via @Johnvvl1

Lees ook:Sorry hoor, hier is wéér een cricketspotje (met Sachin)
Lees ook:Women power in Indiase sporten getoond in fraai spotje van Nike
Lees ook:Beetje eng door die maskers: reclamefilmpje WK Cricket
Lees ook:Reclame voor het WK Cricket in India, Bangla en Sri Lanka
Lees ook:Indiase KitKat-spot met eekhoorntjes is een hit, waarom?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.