‘The World’s First Curved, Flexible Smartphone.’ Aldus fabrikant LG over de nieuwe LG G Flex smartphone, ‘‘The Most Human Phone Ever‘ zegt het reclamebureau SuperHeroes Amsterdam dat de lange en bizarre viral creëerde die kennelijk voor de internationale (alleen online?) consumptie is bedoeld. Wel eervol, zo’n internationale opdracht vanuit Amsterdam in de wacht gesleept. Boodschap: de smartphone als mond en oor, heel menselijk, want verlengstuk van jezelf. Zoiets. Voor een antwoord
op meer vragen waarop de nieuwe LG G Flex ‘the Shape of Innovation‘ is, zie site. Ik denk dat de Koreanen zelf het spotje het leukst vinden, gezien hun liefde voor rare reclame
Bron: Adformatie
Lees ook:Reclame Folgers-koffie en IKEA-hond ‘gekst van 2006′
Lees ook:Na Lil Kleine en Ronnie Flex nu ‘Jeugd van Tegenwoordig’ hoogbejaard in Tele2-spotje
Lees ook:Silly or sexist? Gewoon stom. Canadees spotje VW Passat
Lees ook:Amsterdam ‘Innovatiehoofdstad van Europa’ dankt iedereen per advertentie
Lees ook:Crazy reclame voor alcoholdrankje Carlsberg met crazy naam