Ze zijn populair op nationale feesten zoals het EK en WK voetbal, maar wanneer het Koninginnedag is stijgt de verkoop van oranje Tompoucen sky high. Verse Reclame over de aardige inhaker van Jumbo Supermarketen op tv: ”Maar aangezien je op eigen verjaardag niet aan kan komen zetten met het gebak van je moeder, maakt de nieuwe koning eigenhandig een eind aan deze traditie. Dag oranje tompouce, hallo JumboL!” Deze grote oranje soes met room is vanaf 24 april t/m dinsdag 30 april als aanbieding in de winkel te vinden, meldt de commercial, gemaakt door reclamebureau FHV BBDO. ”Een leuke, relevante inhaker die breekt met de jarenlange traditie.” Helemaal eens.
Lees ook:Koninginnedag: Plus haakt in met gratis tompoucen-actie
Lees ook:Steven Kruijswijk bedankt in roze Tompouce advertentie met actie van sponsor Jumbo
Lees ook:Hallo-academie brengt KunstRai naar mensen via peperbus
Lees ook:Ook fanclub Ons Oranje feliciteert 125-jarige KNVB per advertentie
Lees ook:Dirk in dagbladinhaker: ‘natte’ koninginnedag verwacht dankzij rosé