Onverwachte reclame in het bos: voor Doggyday Inn, “niet zomaar een hondenpension, maar een echt hotel voor honden.” Gevestigd in het Belgische Lichtaart. Klik op afbeelding om wat te vergroten. Twitteraar Cor Hospes spreekt van ‘great guerrilla‘ -reclame. Guerrilla? Ja, dat is snel ergens opvallend -en zeer tijdelijk- reclame maken, op een plaats waar dat meestal niet mag, en dan maar hopen dat dat (gratis) de aandacht van de media trekt, doorgaans via verspreid persbericht met foto en/of filmpje. Eens met Cor, erg goed deze.
Lees ook:Witte bikini-chicks op zoek naar zonneschijn (in hotelwedstrijdje Hyatt)
Lees ook:Schande: grote Mini Cooper-dozen bij grofvuil gezet (als reclame, ook nog)
Lees ook:Geboorte olifantje met Troetel-inhaker gevierd door Plus
Lees ook:Wildplakken te lijf gegaan met behangreclame van Gamma
Lees ook:Dagbladreclame voor Ster-reclame’s uitzending over reclame-competitie Gouden Loeki