Twee jaar na ‘t verschijnen van een van de broemdste infomercials over de Syrische crisis komt Save the Children UK met een nieuwe. Die volgt het oorspronkelijke meisje Lily als ze vlucht van het oorlogsgebied en vluchtelinge wordt. En de situatie is alleen maar verergerd. Ook deze informercial is weer gemaakt door reclamebureau Don’t Panic London. Carolyn Miles, president and CEO of Save the Children, geciteerd door bron Adweek: ”This is a generation of children who have lost everything—their home, their education, their family and in some cases their
lives. Save the Children is calling for more support for children fleeing these conflict zones. We want a new deal for refugees, to ensure every child gets an education, protection and a fair start in life.”
Lees ook:Van Madela tot Beckham in mooi spotje Save the Children
Lees ook:Barack Obama misbruikt in anti-abortusspotje CatholicVote.com
Lees ook:Vernietigend spotje Obama-kamp over geldwolf Mitt Romney
Lees ook:Modellen moeten sexy reclame maken voor goed doel
Lees ook:Unicef en MTV contra seksueel misbruik vrouwen in video met The Killers