Absolutely Fabulous-actrice Joanna Lumley speelt de hoofdrol in de Bijenkorf-commercial voor de Drie Dwaze Dagen -’de mooiste merken voor dwaze prijzen’- die a.s. woensdag beginnen. Prachtmens, die Joanna. Zo staat ze zichzelf toe, nu 68 en ooit een van de grote beauties van Engeland, om ‘gewoon’ ouder te worden. Niks
Categorie: "Evenementen"
Kaartjes voor griezelfeest Halloween bij Hema in de reclame
‘Grootste singles feest van Nederland’ maakt reclame
Groot singlesfeest groots aangekondigd. Per advertentie in de krant. Koop je nu, als ‘Early bird’, een kaartje bij organisator Relatieplanet, dan krijg je de DVD Hartenstraat t.w.v. bijna €20 gratis. Als korting. Deze actie loopt maar tot 22 september a.s. en op=op. De releasedatum van de dvd is de dag erna. Datum van de 75 editie: zaterdag 4 oktober en weer bij Claus in Hoofddorp. Meer info hier. Met speeddaten, bowlen, ‘show & spektakel.’ Met hulp van de Hermes House Band, Ivanildo Kembel en DJ Raphaella Brown. De aankondigings-advertentie plukte ik →
Davis Cup-reclame promotieduel Nederland-Croatië
In de Amsterdamse Ziggo Dome worden op vrijdag/zondag 12, 13 en 14 september op hoog niveau ballen gemept: Nederland-Croatië. De aankondigingsadvertentie van de KNLTB die eerder deze week in het katern Telesport van De Telegraaf stond spreekt van een ‘promotieduel wereldgroep!.’ Klinkt niet extreem belangrijk. Iedereen wordt opgeroepen om het Davis Cupteam daar te steunen. Kaarten via de KNLTB. Als sponsor wordt BNP ParisBas genoemd in de →
Amsterdam City Swim op 7 september ook voor kids meldt advertentie
Alsof de Ice Bucket Challenge de ALS-stichting -vechten tegen ongeneeslijke spierziekte- nog niet genoeg aandacht bezorgde: a.s. zondag 7 september is weer de Amsterdam City Swim, meldde gisteren een inhaak-advertentie in het katern Telesport van De Telegraaf. Voor volwassenen en kids, die bij de Hermitage starten. KLIK erop om te vergroten waardoor de tekst leesbaar wordt. Ik zet de zo belangrijke sponsoren graag in het zonnetje. Hoofdsponsors zijn BNP Parisbas Investment Partners en Univé Verzekeringen. Kleinere, maar niet minder belangrijke ondersteuners van Amsterdam →
UPC-spotje promoot Nederlandse film voor Film Festival
Deze maand vindt voor de 34e keer het Nederlands Film Festival plaats, zoals eerder gemeld. UPC is voor de vierde keer sponsor, daarnaast sponsort de kabelaar voor het tweede jaar op rij de UPC Gouden Kalfpublieksfilm. Dat is het enige Gouden Kalf waar het Nederlandse publiek over mee mag beslissen. Om heel Nederland op te roepen om te gaan stemmen lanceert UPC in samenwerking met het NFF een grote