Categorie: "Evenementen"

Zie hoe Jan Smit maakt tegelijk reclame maakt voor zijn Elfstedentour èn voor Pearle

Jan Smit ElfstedentourJan Smit is 20 jaar! Of zie ik dat niet goed ;-) . Kijk eens hoe-ie leuk reclame maakt voor zijn Elfstedentour, met als speciale gasten 3IJS, die zaterdag 24 september in Den Bosch begint (KLIK erop om te vergroten). En tegelijk voor Pearle, de brillenboer achter dat spotje, weet je wel. De opticiënketen is mede-sponsor van zijn tour, die zaterdag 61 november in Leeuwarden eindigt. Evenals De Telegraaf en 100%NL, blijkens hun logo’s onderaan de advertentie. Tickets via NTK/Nationale Theaterkassa of

Alexandra Flood trekker reclame Grachtenfestival

De mooie Australische sopraan Alexandra Flood (26) is de trekker op deze advertentie voor het Grachtenfestival, dat alweer op vrijdag 12 augustus start in de hGrachtenfestival 13 aug dtoofdstad (KLIK op de uit De Telegraaf geplukte advertentie om te vergroten). Flood’s La Traviata van Giuseppe Verdi, maar dan anders, Remixed, is zaterdagavond 13/8 te zien/horen. Let op: de voorverkoop is alweer een tijdje geleden begonnen. Op 90 (!)  locaties in Amsterdam worden dan 250 (!) concerten georganiseerd tot en met zondag 21 augustus.  Maar niet alleen van

Kortingsactie voor 100ste Vierdaagse in reclame NS

Reis je fit naar de 100ste Vierdaagse‘ kopt de bekende gele advertentie van de NS vandaag, natuurlijk in gratis dagblad Metro (KLIK erop om te vergroten). Van 1NS Vierdaagse6 tot en met 22 juli viert de Vierdaagse immers haar 100ste verjaardag. ”En wij vieren dit feestje graag mee! Reizen met de trein en bewegen horen bij elkaar. Als treinreiziger heb je bijna onbewust je dagelijkse portie beweging al te pakken. Koop online het Vierdaagseretour en reis met 20% korting vanaf elk station in Nederland naar dit grootste wandelevenement

Sprinkhaan kondigt SingularityU-congres aan over hoe techniek toekomst planeet kan redden

SprinkhaanLijkt klein, maar bijgaand is een advertentie van een hele heel witte pagina in De Telegraaf vandaag. Met een sprinkhaan, als aandachttrekker. Verdeeld in heerlijk biefstukdelen. Maar is daar wel genoeg van? ‘Can we feed billions of people without livestock?‘ De advertentie kondigt het Fast-forward into our future-congres/SingularityU The Netherlands Summit aan met een dagenlange reality check, met internationale topsprekers, over de toekomst van veel op onze planeet. En wat techniek kan doen om het leefbaar te houden. In het Delamar Theater in Amsterdam van 12-13 september. Zie ook de fraaie video erover van Frits Jan Smit.Waarover het allemaal gaat? Ik laat het maar even onvertaald ;-) : Artificial Intelligence &

Dieren worden atleten in fraai Olympisch Spelen 2016-spotje BBC Sport

The Greatest Show on Earth is coming.’ Kondigt BBC Sport aan over haar live verslagen van de Olympische Spelen die begin volgende maand in Rio/Brazilië starten. Fascinerend hoe een serie dieren zich in Rio’s Tijuca-regenwoud voor de spelen prepareren voordat ze uitgroeien tot heroïsche, menselijke atleten. Maar op YouTube zegt Hisiman8 cynisch: ”Yes, it almost took my mind away from the Zika virus, the human excrement that the swimmers will be competing in, and the rampant crime.” De song is van de Brit Jamie N Commons die een speciaal aangepaste versie

Komst nieuwe producten Ikea aangekondigd in dagblad-advertenties

Ikea nieuw bijHun designers hebben heel veel nieuwe producten ontworpen om je interieur deze vakantie extra aandacht te geven, zegt IKEA in een toch opmerkelijke advertentie vandaag in verschillende dagbladen. Een reclame-uiting om dat aan te kondigen (KLIK erop om te vergroten) zag ik nog niet eerder op een gewone papieren krant (maar ik zie niet álles ;-) . Met modern jargon in de tekst: ”Update de kamer van je kinderen of geef je woonkamer een frisse look; er is inspiratie genoeg.” En nog een actie, om deze zomer meer kopers te werven. ‘Maak je dagje uit compleet en kom met het hele gezin, want kinderen t/m 13 jaar krijgen een gratis kindermenu, zegt het Zweedse woonwarenhuis. Maar, let op, wèl

Olympische zomer met João aangekondigd in spotje van Heineken

Open your world wordt even Orange your world in het erg aardig, en behoorlijke lange Heineken-spotje voor de komende Olympische Spelen in Rio. Want het EK Voetbal en het EK Atletiek zitten erop, dus we gaan ons oranje ding doen daar. Vrolijkheid en Rio, gaat dat nog wel samen? ;-) . Hope so. Deze ‘Hollander’ woont en werkt er gewoon en wordt tot Oranje-ambassadeur gebombardeerd. Haha: ”Moet je eens kijken wat ik op straat heb gevonden.” Behalve voor ons bier en ons gekke

Verspringer Gaisah met brons op EK Atletiek gefeliciteerd door sponsor Cocoa from Ghana

Brons op ‘t net afgelopen EK Atletiek won-ie, Ignisious Gaisah. Hier wordt de verspringer ermee gefeliciteerd door zijn ‘trotse sponsor’ Cocoa from Ghana, dat ook hEK Atletiek Gaisahoofdsponsor is van de Nederlandse handbalvrouwen die deelnemen aan de OS in Rio. De bescheiden inhaakadvertentie plukten we uit De Telegraaf (KLIK erop om te vergroten). Mooie gelegenheid, dit, om iets te melden over Gaisah en zijn sponsor. Ignisious Gaisah is geboren en getogen in Ghana, maar dat had je al geraden, en sinds 2013 Nederlands staatsburger (en een van de atleten uit de stal van Global Sports Communication). Gaisah verliet Ghana in

Sponsor Spar zegt dank voor geweldige EK Atletiek per advertentie

Spar EKNiet alleen de vier Nederlandse vrouwen die op het EK Atletiek goud op de 4×100 meter estafette haalden, maar iedereen wordt bedankt door Spar. Dus alle vrijwilligers, atleten en de organisatie, voor een geweldig EK atletiek in Nederland. En dan in hoofdletters. De advertentie plukten we uit De Telegraaf vandaag (KLIK erop om te vergroten), die het kwartet vrouwen ook nog eens op de voorpagina zet. Gouden reclame voor Spar, waarvan ik maar nooit een supermarkt tegenkom, waar dan ook. En toch telt NL er ruim 240, lees ik op hun site. De organisatie is meer dan 80 jaar geleden opgericht, en telt nu meer dan 12.000

Rhythm en Roots of van blues tot salza zien en horen in Tropenmuseum meldt reclame

Tropenmuseum RhytmFeel the rhythm and discover the roots!‘ roept de site van het Amsterdamse Tropenmuseum over de tentoonstelling -zie bijgaand ook de buitenreclame (KLIK erop om te vergroten) die tot 30 oktober te zien is. ”Van jazz tot salsa, van hiphop tot rock-‘n-roll: muziek is grensoverschrijdend en universeel. Het doet iets met je. Het beweegt je en laat je bewegen. Net zoals muziek zelf ook constant in beweging is. De tentoonstelling Rhythm & Roots neemt je mee op een muzikale reis. Van veel