‘Kut reclame‘ zeggen Satan is Our Hero en Divizor. ‘Jaa echt,’ voegt Erik De Jong toe. #DoWhatYouCant laten en alles roepen moet ook kunnen zegt adverteerder Samsung Mobile ook vast . Over dit korte spotje van Samsung Mobile, dat windsurfer Dorian van Rijsselberghe ‘ondersteunt’ op weg naar OS Rio 2016. Van Rijsselberghe won olympisch goud in London in 2012 en doet er alles aan om zijn titel
te prolongeren. In aanloop naar de Spelen ondersteunt Samsung de windsurfer om zijn training te optimaliseren met technologie. ”Fans profiteren van de samenwerking met een interactieve Samsung VR-ervaring,” aldus het bedrijf met slogan #DoWhatYouCant.
Lees ook:Delta Lloyd feliciteert WK Zeilen-kampioen Van Rijsselberghe
Lees ook:Olympische atleten verdienen Goed Goud vindt Solidaridad
Lees ook:Voor wielerfans: spotje Nissan en Sir Chris Hoy
Lees ook:Na Samsung Galaxy 11 The Beginning-spot volgt The Training maar geen voetbal
Lees ook:Uitgepakt met ‘Unpacking’-commercial over technologie revolutie bij Samsung