Grootste lancering van Nederlands boek ooit: teaser reclame Huidpijn van Saskia Noort

Bijgaand de teasercampagne voor de nieuwe thriller van Saskia Noort, Huidpijn. Deel, als je wil, een foto van een Huidpijn-quote op je profiel (Twitter, Facebook of Instagram) met #Huidpijn #SaskiaNoort en maak kans op 2 kaartjes voor de exclusieve boekpresentatie of 10 gesigneerde exemplaren, zegt uitgever Ambo/Anthos. Het boek is vanaf 5 juli overal verkrijgbaar. Op vaksite Communicatie zegt Guy Grimmelt, marketing & business development director Exterion Media:

”Dit is de grootste lancering van een Nederlands boek ooit. Ambo|Anthos uitgevers heeft met haar partners erg goed en breed nagedacht over deze campagne. Het doorvertalen van het boek naar alle touchpoints is prachtig uitgevoerd, waarbij de dominante kleur roze echt blijft hangen.” Op de verschijningsdatum wordt Noort’s Huidpijn gelanceerd met een heuse talkshow die live te volgen zal zijn via Linda nieuws. Zie ook.

Lees ook:Reclameman Hans van Dijk schrijft ‘Zapklare Brokken’ over reclame
Lees ook:Redactionele reclame Gerbrands’ coachingboek in Telesport
Lees ook:Fraai reclamefilmpje over boek ‘Louis Vuitton: Art, Fashion and Architecture’
Lees ook:Carice van Houten door ‘t lint in promo Nederlands Online Filmfestival
Lees ook:Sanoma: over vijf jaar meer reclame uit internet-activiteiten dan uit print

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.