Jheronimus ‘Bosch in a Minute’-promo powered by Michael Jackson en de Rabobank

De meest gehypte expositie buiten Amsterdam moet dit toch wel zijn…. Rabobank is hoofdsponsor van de veelbesproken Jheronimus Bosch-expositie in Den Bosch. Met een serie online animatiefilmpjes brengt reclamebureau Kumpany dit sponsorschap onder de aandacht.  ”Nederlands beroemdste middeleeuwse kunstenaar Jheronimus Bosch is al 500 jaar een bron van inspiratie. Voor andere

kunstenaars, maar ook voor de mode-, muziek- en filmwereld. ‘Bosch in a minute’ laat zien hoe deze ‘duivelskunstenaar’ vandaag de dag nog altijd een aandeel in het werk van anderen heeft.” Wat heeft Michael Jackson met Jeroen Bosch te maken? ”De cover van zijn album ‘Dangerous is geïnspireerd op het werk van Bosch! Hoe? Ontdek het! In ‘Bosch in a Minute’, powered by De Rabobank.” De overzichtstexpositie in het Noordbrabantse museum heet officieel ‘Jheronimus Bosch – Visioenen van een genie’ en is nog te zien t/m 8 mei.

Lees ook:De schokkende Michael Jackson-video die Pepsi-Cola verborgen wilde houden…
Lees ook:Broers bezoeken Michael Jackson Memorial Billboard op ZuidAs
Lees ook:Nieuwste Michael Jackson single in spotjes Jeep
Lees ook:Michael Jackson overleden (maar goede iPhone-nieuws staat achterop Telegraaf)
Lees ook:Na speelfilm ‘The Huntsman’ mag Rabobank dagblad Metro met reclame verpakken

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.