Doe mij maar eens wat ánders. Doe mij maar normaal een glaasje Royal Club. Van dat leuke spotje. Ze hadden nieuws, hou je vast: ”Na jaren komt Royal Club met een nieuw design: verfrissend, stijlvol maar toch toegankelijk. De smaak met de verrassende bite blijft natuurlijk onveranderd. Eigenlijk is het gewoon… net iets spannender.” Maarrr: wat zouden De Opportunisten vinden van deze commercial met de Britse acteur -naam onbekend, maar vast geen Brexit-fan want toch een leuke schnabbel in de EU. Zie daarvoor bijgaande strip maar van reclame-cartoonist Frank Pels (KLIK erop om te vergroten waardoor-ie beter leesbaar wordt). Een reclame-quizz. Met een fan-tas-tische hoofdprijs . De Opportunisten is, in Pels’ eigen woorden,een ‘ietwat baldadige,speels-kritische’ striplog over reclame en media die exclusief op dezesite Reclamewereld verschijnt. De gepubliceerde strips zijn allemaal te vinden als je helemaal rechts boven op De Opportunisten tikt bij de zoekfunctie. Frank Pels is, eervol, een Legend van de Vea, de vereniging van reclamebureaus, vanwege zijn verdiensten voor het vak. Zijn eigen weblog De Opportunisten bevat nu columns en gedichtjes in plaats van strips.
[PS] Leuk blog, Reclamewereld? Like ons dan hier graag.
Lees ook:Gek worden De Opportunisten van die Smart Bar-spot van MediaMarkt
Lees ook:Droplullen van de Corendon-reclame tergen De Opportunisten
Lees ook:Voedselverspilling-campagne SIRE schiet De Opportunisten in verkeerde keelgat
Lees ook:Die man in de beha’s van Mora-spotje & De Opportunisten
Lees ook:Over die zeehond van de Belastingdienst willen De Opportunisten ook wel wat kwijt
Ehm… Bennie (SNS) is toch van Normaal, in plaats van Doe Maar?!
@Lisa… Oei, da’s niet normaal, moet zonnesteek geweest zijn (in west-Nederland vandaag ). Meteen aangepast. Dank voor de zo vriendelijk gestelde reminder!
Geen dank hoor, prima gecorrigeerd zo!