Uitkomst vrouwen onderzoek Heineken schiet Opportunisten in verkeerde keelgat

Opportunisten Heineken onderzoek

Gematigd drinken maakt mannen ‘sexier en intelligenter’ claimt Heineken na onderzoek onder 430 vrouwen. In bijgaand soort spotje interviewt actrice/presentatrice Tess Milne vrouwen op straat. Zie Reclamewereld-bericht hier. Vrouwen vinden mannen zelfverzekerder (82%) wanneer zij met mate drinken, sexier (81%) en intelligenter (77%). En 85% heeft liever een man die met mate drinkt. Hoera. De Nieuwe Helden van het uitgaansleven. Wetenschappelijk bewezen? Effectief als spotje? Geen idee. Maar De Opportunisten hebben natuurlijk hun geheel eigen kijk op de zaak. Zie bijgaande strip maar van reclame-cartoonist Frank Pels (KLIK erop om te vergroten waardoor-ie goedleesbaar wordt). De Opportunisten is, in Pels’ eigen woorden, een ‘ietwat baldadige, speels-kritische’ striplog over reclame en media die exclusief op deze site Reclamewereld verschijnt. De gepubliceerde strips zijn allemaal te vinden als je helemaal rechts boven op De Opportunisten tikt bij de zoekfunctie. Frank Pels is een Legend van de VEA, de vereniging van reclamebureaus, vanwege zijn verdiensten voor het vak. Zijn eigen weblog De Opportunisten bevat nu columns en gedichtjes in plaats van strips.

[PS] Leuk blog, Reclamewereld? Like ons dan HIER graag.

Lees ook:Over die zeehond van de Belastingdienst willen De Opportunisten ook wel wat kwijt
Lees ook:Ook De Opportunisten gokken na ‘t zien van zeilersspotje Holland Casino
Lees ook:Die loterij en die ontbijtcrackers van Bolletje en De Opportunisten
Lees ook:Romige kwark van Danio-reclame schiet De Opportunisten in verkeerde keelgat
Lees ook:Die man in de beha’s van Mora-spotje & De Opportunisten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.