Deze advertentie voor gesubsidieerde zonnepanelen, die ik onlangs uit een van de dagbladen plukte, is niet bedoeld voor inwoners van Groningen! . Want in verschillende gemeenten in die provincie staan te veel huizen met zonnepanelen, las ik een paar dagen geleden. Vanwege de financiële bijdrage van de NAM in het aardbevingsgebied. Dus mijn advies aan die Groningers: koop snel airco-units, dan komt die zonne-energie wel op (en het is ook nog lekker koel met deze temperaturen, haha). De Groningse problemen worden veroorzaakt omdat de opgewekte stroom wordt teruggeleverd aan het energienet, waardoor het systeem overbelast →
Categorie: "Campagne"
Eigen keukenmedewerkers moeten populariteit maaltijdboxen Hello Fresh opvijzelen in spotje
Het HelloFresh van de maaltijdboxen vindt het lastig om winst te maken als gevolg van heftige competitie van bezorgers van kant-en-klare maaltijden. Als paddenstoelen rezen ze uit de grond overal. Ook supers als AH roeren zich op dat terrein. Daarom is een nieuwe tv-commercial gelanceerd die een kijkje in de eigen keuken geeft. Wel heel reclamisch mooi allemaal. Zou het is de praktijk ook zo gaan? Het zijn eigen mensen in de testkeuken, zo wordt benadrukt. Maartje Frederiks,
Brandstofverbruik hier en daar verminderd dankzij Esso claimt advertentie
De dagen van de tijger die je erbij kreeg in je tank bij Esso zijn al decennialang voorbij. Vandaag een bijzondere -en bijzonder vage- claim in de advertentie die wij uit de Volkskrant plukten (KLIK erop om te vergroten). Hun ‘Synergy Supreme+’ premiumbrandstoffen helpen het ‘brandstofverbruik te verminderen op alle reizen die ertoe doen’. Tja. Afgebeeld staat een prachtig ogende bergpartij, kan je nagaan wat die benzine voor je doet op de Route du Soleil, toch ook een reis die ertoe doet… Onderaan de advertentie natuurlijk veel kleine lettertjes om e.e.a. te nuanceren. We hebben ze daarom maar even opgetikt. Een hele mondvol om te beginnen: ”De →
Lekker foute lol met Bugatti voor niks in reclame Diks
Met Freek en Ferdinand maakt Coolblue reclame voor een koffer van Samsonite
Zou niet snel meer een koffer van een ander merk meer bij Coolblue kopen, als ze ziet hoeveel reclame ze maken, ook in België, voor een Samsonite koffer. Zooo goed… Of is hun marge daarop zo hoog soms? Op de Xylem PC Spinner, een lichtgewicht trolley gemaakt van het krasbestendige Markolon Polycarbonaat, om precies te zijn. Ook reclamerollen krijgen Freek (in België, waar Coolblue ook groot wil worden, heet ie Stef) en voor kofferspecialist Ferdinand. Bij onze zuiderburen
Levensgevaarlijke reclame-stunt Volkswagen met aanhanger
Niet nadoen! . Na die leuke joy ride-commercial van Volkswagen weer eentje, uit Norwegen deze keer. Erg leuk. Ook over terugrijden, en eerder gemaakt dan de Nederlandse variatie. Stel je ziet dat ‘stel’ langs suizen op straat, zeg. Deze adverteerder is weer behoorlijk getruukt bezig, haha. Even Apeldoorn Bellen, zou ik zeggen. Van reclamebureau Try Oslo. Zie HIER hoe dit spotje met Passat en
Getest op slechte jongens is de Fiat 500S in spotje
De song heet Bad Boys, de commercial Tested for Bad BoyS, en hij maakt grappig reclame voor de nieuwe Fiat 500S. Wordt dezer dagen bij de Nederlandse dealers verwacht. Fiat zelf zegt als toelichting: ”Sporty attitude and 500 style: rebels are attractive. A new icon has arrived, and it’s bad.” De song is van El Freaky met Mr
Zoon gaat joyriden in pa’s Volkwagen in spotje ‘Terugrijden’
”Volkswagen is dus nog steeds van het sjoemelen! -;).” Grapt ene, echt waar, PCS-Neurofeedback4 over dit leuke nieuwe spotje van Volkswagen, Terugweg geheten. RobieboyS6 heeft ‘m pas wat later door: ”Oh. Nu snap ik m. T is zn vaders auto.” De song is de heel oude hit van Roger Miller, King of the Road, maar niet door hem gezongen. Op YouTube meldt Shai Shahar3 (himself, nemen we aan): ”Vocals by
Suzuki Baleno raakt 124 kilo gewicht kwijt in spotje
Nee, dan The Giant Suzuki (and it’s moving faaaaaast!), zegt Erwin. In de VS in 1985. Those were the days. Een dikke 30 jaar later is daar de The Light Suzuki, de Baleno. Met, pathetisch genoeg, zoals we van de Suzuki-reclame de laatste jaren gewend zijn, de dikke Simon, die 124 kilo is kwijtgeraakt. Want: ‘De nieuwe Suzuki Baleno. De
Boeiend spotje Virgin Media rond 9.58 seconden-record Usain Bolt
Arme Usain Bolt. Geblesseerd is-ie en hij zou zich deze week in Frankrijk melden bij zijn arts Hans-Wilhelm Müller-Wohlfahrt. Die arts is ook teamdokter van de Duitse voetbalploeg, die vanavond aantreedt tegen gastland Frankrijk. Een beetje een lange inleiding van een commercial met diezelfde sprinter Bolt van de Britse breedband- specialist Virgin Media. ”Have you ever wondered what it feels like to be the fastest man