‘strategische koerswijziging’ die de supermarkt heeft ingezet ‘om goed eten voor iedereen bereikbaar te maken’ meldt hun reclamebureau J. Walter Thompson Amsterdam. De reden daarvan wordt niet verteld. Samen met dat bureau ‘verlaat Plus in de nieuwe campagneaanpak daarom de supermarkt, om de focus bij klanten thuis letterlijk en figuurlijk te leggen op eten. Waar komt het vandaan, wat zit erin aan voedingswaarde, wat kun je ermee maken? En zeker in ons land niet onbelangrijk: wat kost het?’ Aldus het persbericht van vandaag.
Lees ook:Huidhoudbeurs-bezoeksters ontvoerd naar Rijksmuseum door sponsor ING
Lees ook:‘Next Rembrandt’ onthuld na initiatief sponsor ING
Lees ook:Max Verstappen in spotje voor snel internet tijdens Overstappen Weken van Ziggo
Lees ook:Gratis massage van reclamezuil Have a break KitKat
Lees ook:Onderzoek VS: ‘Online reclame vaker geblokkeerd’
Doet me een beetje denken aan: ‘We hebben er zin in. C1000′…
Welke acteur is de voice over bij deze nieuwe reclame’s??
Is het überhaupt een acteur?
Heb gisteravond wat zitten zoeken onder de mannelijke acteurs, en volgens mij is het de stem van Victor Löw.