Haha, nooit geweten: Jillz, een ‘mix van cider, gerstemout en water met een fruitsmaak’ zegt WikipediA oneerbiedig, heette voorheen Charli. ”Heineken zou de naam hebben gewijzigd omdat Charli Britse straattaal is voor cocaïne.” Volgens de fabrikant is het een ‘sprankelende cider, die je drinkt je na een drukke werkdag, een dagje shoppen of gewoon omdat het zo lekker is en je er zin in hebt’. Vooral voor vrouwen, concluderen we na het zien van dit nieuwe spotje. Of toch (ook ) voor
mannen? Kerst 2014 leek ‘t anders. ‘Wees zuinig op het weggeven van je nummer” waarschuwt het spotje voor Jillz (‘Sweet, but not that sweet‘), gemaakt door reclamebureau Achtung met oorspronkelijke muziek van de componisten van Massive Music.
Lees ook:Is dit een ‘homo-erotisch’ spotje voor Heinekens nieuwe ciderdrankje Jillz?
Lees ook:Volg de vos in spotje voor Apple Bandit, de nieuwe cider van Heineken
Lees ook:WK/borsteninhaker: ”Heeft AXE zitten jatten van Jillz?”
Lees ook:Weer mooie mannen voor (mooie) vrouwen in Jillz-spotje
Lees ook:Eerste Kerstspot, uit ‘t Sinterklaasloze Engeland natuurlijk (Boots)
pfff. wat een ouderwets, belegen grapje…. was er nou echt niks beters te bedenken?