Tineke (84) de waterskiester en house-opa Johan (83) in filmpjes Nationale-Nederlanden

De reclamevormen van de financiële dienstverleners tegenwoordig, bijna zonder uitzondering: storytelling, het buzzword in de reclame. Nu ook Nationale-Nederlanden, de verzekeraar. Dat lanceerde drie korte online documentaires over gepensioneerde Nederlanders met een bijzondere hobby. Met de films wil de financiële dienstverlener mensen inspireren en uitdagen om na te denken over ‘Hoe ziet jouw later eruit?‘. In de mini-docu’s worden drie senioren geportretteerd:   internetfenomeen Johan de Vries (83 jaar, house-opa), Tineke Wester (84 jaar, waterskiester) en Ton Gerards (61, ijsklimmer). De filmpjes zijn gemaakt door
reclamebureau DDB & Tribal. Het net afgesloten Amsterdam Dance Event was de aanleiding om de aflevering met de house-opa als eerste online te zetten (zie overlees). Die met Tineke is natuurlijk het spectculairst. Go Tineke!

Lees ook:Acteurs Full House samen in Oikos yogurtspotje Super Bowl
Lees ook:Laatste stemkans Loden Leeuw: BN-ers Boomsma, Derksen, Holland, Kranenborg, Sluiter. En Amstel, Hellema, KFC, Plus, Zalando
Lees ook:Boodschap over Ajax en Johan Cruijff in FC Barcelona-filmpje van sponsor Turkish Airlines
Lees ook:Pelé, Zidane, Maradona aan het tafelvoetballen in advertentie Louis Vuiton, maar waar is de vierde ster, onze Johan Cruijff?
Lees ook:Afstotend harde anti-Kentucky Fried Chicken-filmpjes van Peta in VS

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.