Shampoo en body lotion van biermaker Carlsberg onthuld in hilarisch spotje

Te lang voorbij, 1 april-moppen. Dus echt, dit. De Deense bierbrouwer Carlsberg lanceerde in Engeland een nieuwe (online) commercial, ‘If Carlsberg Did Haircuts.’ Waarin enkele ‘limited edition’ verzorgingsproducten voor mannen worden gepromoot. Zoals shampoo, conditioner en body lotion. Gemaakt met bier… Hilarisch. Het wordt een serie spotjes, meldt The Drum, dat de marketing baas van

Carlsberg UK als volgt citeert: ”The new series plays on everyday scenarios, such as supermarket shopping and getting a haircut. This, alongside the launch of the new grooming kit has been developed to continue to drive brand awareness and trial, using situations our target market can identify with as a platform.” Of trap ik ergens in ;-) . Het filmpje is i.i.g. pas op 22 juni op You Tube geplaatst. Door Carlsberg UK, de vierde brouwer van het eiland.

Lees ook:WK Voetbal: rel Adidas/Nike over doelpunten claims
Lees ook:ING stopt zoals verwacht met sponsoring Formule 1 Renault
Lees ook:Carlsberg spooft Apple Store in spotje voor nieuw cidermerk
Lees ook:IKEA benoemd tot Adverteerder v/h Jaar door Eurobest
Lees ook:HBO-campagne haakt in op succes Emmy Awards

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.