Pia Douwes, die kei van een musicalzangeres en actrice van internationale klasse, begeleidt jong talent naar de rol van Billy Elliot in de gelijknamige musical, vertelt ons de advertentie vandaag in de krant van ABN Amro. Onder de kop ‘Pia is partner van de toekomst‘. De bank investeert met Douwes in musicaltalent, meldt de uiting van een hele pagina die we vandaag uit De Telegraaf plukten (KLIK erop om wat te vergroten). Om toekomstige sterren een duwtje in de goede richting te geven,presenteert ABN Amro de Billy Beurs. ”Op die manier kunnen kinderen met talent, ambitie en lef hun droom waarmaken. Een nieuwe lichting Billy’s staat inmiddels klaar om te schitteren in het theater.” Meer informatie over deze sponsoringactiviteiten hier.
Lees ook:Marc Overmars in samenwerkingsadvertentie ABN-Amro en Ajax
Lees ook:Dagbladadvertentie ABN Amro moet klanten geruststellen
Lees ook:Nederlandse Billy Elliot de Musical nu in de reclame
Lees ook:Rekeninghoudersclub ABN Amro: ‘SNS haakt met viral in op onrust’
Lees ook:Fatima en Teun in sponsorduel ABN Amro – Rabobank