”Maar wat is ‘Only Adult‘, want Corendon is ook niet (commercieel) gek: bij bijgaande drie aanbiedingen in Griekenland, Turkije en Spanje (Mallorca) zijn kinderen van respectievelijk 12, 16 en 18 welkom…” Schreven we 15 januari dit jaar, toen de Only Adult-reizen voor het eerst werden aangekondigd per dagbladadvertentie. Vandaag, in de advertentie in De Telegraaf, lezen we daar niets meer over (KLIK erop om te vergroten). Logisch, was ook niet zo’n goed idee. ”Even zonder kinderen er op uit en in alle rust genieten van een welverdiende vakantie? Kies dan voor een verblijf in één van onze speciaal geselecteerde Only Adult hotels. Of het nu een 5-sterren All Inclusive resort is of een kleinschalig boetiekhotel, ze hebben alle een unieke ligging en richten zich qua entertainment en faciliteiten puur op volwassenen.” In de kleine lettertjes onderaan staat dat de gemelde ‘vanaf prijzen’ zijn gebaseerd op 2 pers. bezetting p.p. voor 8 dagen. Reissom exclusief Calamiteitenfonds van €2,50 en administratiekosten per boeking (hoe hoog die laatste kosten zijn onbreekt dus).
Lees ook:Nieuwe Only Adult-hotels in de reclame bij Corendon
Lees ook:Toeristen uit NL niet welkom op Amsterdamse Hotelnacht?
Lees ook:Reclamestunt Kruidvat: hotelovernachting vanaf €12 bruto
Lees ook:Hollandse Nieuwe kip per advertentie geïntroduceerd door AH
Lees ook:Pornozender Amour mag alleen maar zó reclame maken