”Het reclamespotje laat ons ongemerkt al warmlopen voor Apple’s volgende plannen: de introductie van HomeKit en HealthKit, waar ontwikkelaars nu volop mee aan de slag zijn,” meldt de iPhone Club over deze nieuwe, zoetsappige commercial Parenthood van Apple voor de iPhone 5S. Die moeten nu snel verkocht worden voor een hoge prijs nog, want de iPhone 6 komt eraan. En dan daalt
doorgaans de prijs van het opvolgde toestel. Is mijn gedachte. ”With the power of iPhone 5s, you’re more powerful than you think,” is de boodschap voor ouders. De begeleidende song is ‘Life of Dreams‘ van de Canadese singer/songwriter Julie Doiron, en is uieraard beschikbaar via iTunes. Zie de apps van het filmpje hier. Het vorige spotje ‘Powerful’ liet zien hoe je de iPhone kunt gebruiken om te sporten en te fitnessen.
Lees ook:Nieuwe Apple-spot ‘Powerful’ toont kracht iPhone 5s
Lees ook:Man op de maan met zang Aurora in eerste Kerstspotje warenhuis John Lewis
Lees ook:Geestig: iPhone’s Siri Kerstman plaagt kids met dank aan reclamebureau Tribal DDB
Lees ook:Nokia contra iPhone op Amerikaanse ‘Open to anything’-affiches
Lees ook:Apple geeft ‘slechts’ 20 miljoen dollar uit aan reclame voor de iPhone