Lidl’s restaurant hoax irriteert trotse Zweden meldt spotje

Oh, was tuinden die Zweden erin… Een nieuw sjiek Michelin-niveau pop-up restaurant opende in Stockholm, genaamd, hint, hint,  Dill. En dat bleek een reclamestunt van Lidl, de supermarktketen, om te bewijzen dat je met gewone huis, tuin en keuken-produkten, neem die uit de eigen winkels, de gasten een prima maaltijd voor kunt zetten. Pracht idee van reclamebureau Ingo daar, maar een aantal meer trotse Zweden vonden de stunt minder geslaagd, schijnt, en niet vanwege de kwaliteit het geboden. Zo meldt Amsterdam Ad Blog. Het idee is niet nieuw, maar never mind.

Lees ook:Even Zweden bellen-reclame wint grote prijs in Cannes
Lees ook:Met pijl ‘bedekte’ naakte vrouwen van Beate Uhse – idee gepikt?
Lees ook:Nike Second Coming, ‘interactieve ervaring’ voor basketball fans
Lees ook:Succesreclame voor blikjes voor burgers McDonald’s
Lees ook:Reclamebureau zet daklozen op straat, als spaarpoppen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.