”In the new iPhone 5C, color is more than just something you see. The hardware and software are designed together so you feel color throughout the entire experience.” En het reclamebureau TBWA in de VS heeft het vertrek van Steve Jobs en de nieuwe topman Tim Cook overleefd, kunnen we constateren. Want ze mogen weer het ene spotje na het andere maken voor de nieuwe machthebbers, TBWA Media Arts Labs in LA. Aantrekkelijk van vorm zijn ze. De nieuwste vrolijke bovenaan, Designed Together, maakt ook opvallend veel reclame, logisch ook wel, voor het gisteravond gelanceerde iOS7-besturingssysteem. Ze maken er geen geheim van in Cupertino, die kunststof, blijkt uit het eerdere spotje, Plastic Perfected geheten. Vreselijk benieuwd naar de NL prijzen en specifiek hoeveel de 5S en 5C van elkaar verschillen.
Lees ook:Nu al: Apple’s eerste commercial voor nieuwe iPad Air
Lees ook:Eerste tv-commercial voor nieuwe Apple Watch
Lees ook:Whitney Houston maakt reclame voor Nokia in Million Dollar Bill-video
Lees ook:Na de bom, de bankoverval in spotje van Pearle
Lees ook:Apple’s leuke beste wensen voor de feestdagen-commercial