”BN’ers fileflirten erop los in stijlvolle en goedkope Sixt-huurauto,” kopt het persbericht. Gerard ‘Ik heb er geen pk’s meer voor‘ Joling en Jort Kelder spelen de hoofdrol in een nieuwe tv-commercial van autoverhuurder, eh, ‘mobiliteitsspecialist’ Sixt. Toen Jort reclame ging maken voor de Friesland Bank ging het goed mis daar, en Gerard is alweer exit bij Remia. Als dát maar goed gaat met Sixt! J&G vorm het reclame uithangbord voor de nieuwe campagne ‘Stijlvol & Goedkoop’, die de naamsbekendheid
van deze ‘rent a car’-onderneming moet vergroten. Daarnaast vertelt de spot dat het huren van een premium-auto er niet duur is. Neem nou die Mini (goedkoop, ‘vanaf’ €25 pd, maar: hoeveel komt er nog bij, los van de benzine?). Er volgen nog twee spotjes met Gerard en Jort, ook gemaakt door reclamebureau JWT. Bron: rechtstreeks.
Lees ook:Ruimte voor copulerend koppeltje gefixt door Sixt
Lees ook:Kans op oranje carwrap bij Sixt meldt WK inhaakspot
Lees ook:Jort Kelder en Gerard Joling in Sixt-spot voor BMW X-serie
Lees ook:Als ze je niet zit staan ga je naar Sixt die het fixt
Lees ook:Carshoppen maakt reclame voor occasion invoer uit Duitsland en België