Opa, doe het nog één keertje voor me, in het Widerøe-spotje

‘All over Norway, all of the time.’ Is de vertaalde slogan van de Noorse nationale luchtvaartmaatschappij . Jongetje wil heel erg graag dat opa nog één keer dat trucje uithaalt met dat vliegtuigje… De eenvoudige maar erg leuke commercial werd gemaakt door reclamebureau McCann Oslo en de regie was van Marius Holst. En de muziek was de prachtsong Youth van Elena Tonra van de band Daughter. Een van de tien favorieten van 2012 van vaksite van het Amerikaanse Adweek, via de Volkskrant ( de rest hebben we bijna allemaal al op Reclamewereld laten zien in de loop van dit jaar, en daar ben ik best een beetje trots op).

Lees ook:Zonder vangnet: looping met een auto als primeur bandenmaker Dunlop
Lees ook:Vier Europese spotjes in Top-10 commercials van 2011 Amerikaanse vaksite Adweek
Lees ook:Top10 ‘freakiest’ spotjes van Amerikaanse verkiezingen
Lees ook:De tien beste reclametrailers voor speelfilms van 2011 op rij
Lees ook:Nokia-mobieltje en Sarah Palin (!) in muziekvideo Fall Out Boy

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.