‘When the very last phone booth crumbles into dust, where will all the superheroes change their clothes?‘ Dockers, het Amerikaanse kleidingmerk van Levi-Strauss, weet ‘t. ‘Waarschijnlijk thuis.’ Nieuw voor mij is dat Amerikaanse mannen zich vroeger kennelijk wel eens verkleedden in telefoonhoekjes, heel apart. Niet zo’n sterk verhaal dus, in deze Amerikaanse commercial, gemaakt door reclamebureau DraftFCB in San Francisco. Wel erg aantrekkelijk gefilmd, vind ik. Extra leuk: door een Nederlander, Bram Coppens van filmproductiebureau Caviar in Los Angeles. Via The Inspiration Room.
Lees ook:Parodie op politie-achtervolging van bandenverkoper Midas
Lees ook:Hoe steekt kip straat over als er ‘n 280-hp Nissan Altima aankomt?
Lees ook:Kevin Bacon en fan in spotje Logitech Review/Google TV
Lees ook:Mini Cooper in hard gevecht met … duivelse supermarkt-karretjes
Lees ook:De perfecte kogel in reclametrailer Killzone2-game Sony PS3