Schatten, tuurlijk, kijk maar naar deze stoere knapen. De advertentie van Recruitr in de krant onlangs, weer in die wakkere, ja, kan gezien worden als een teaser. Wil je weten hoe het allemaal werkt, moet je naar de site. Het wervingsbedrijf hanteert als slogan ‘referral recruitment in social networks‘ en is ‘een product’ van Mobillion BV. Mensen werven via netwerk eigen medewerkers, immers ‘de beste ambassadeurs’ van de organisatie. Hoe? ”De eerste stap in de zoektocht naar een nieuwe medewerker is het
toevoegen van een vacature. Het enige wat u hiervoor hoeft te doen is een vacature op uw eigen (bedrijfs)website te plaatsen en vervolgens de link naar de vacature en de vacaturetitel in het Recruitr systeem in te voeren.” En zo voorts, dus. Benieuwd of deze vorm van werving via de sociale netwerken aanslaat.
Lees ook:‘Beste Werkgevers 2012′ genoemd in advertentie van VNU
Lees ook:Behalve hamburgers ook MBO-diploma’s halen bij McDonald’s
Lees ook:Eigen personeel in landelijke reclamecampagne van Reclameland
Lees ook:Blinde Turkse artiest schildert ‘geheime’ nieuwe Volvo S60
Lees ook:Eerbetoon aan Aad Muntz van DDB’ers in rouwadvertentie