Wat doet die man daar in dat vieze VW Golf GTI-spotje?

De tekst bij deze Australische commercial voor de Golf GTI kan ik kort houden. Wat valt er nog aan de beelden toe te voegen. Duidelijke boodschap, low-budget gemaakt en gewoon geestig. The desire is in the detail, is Down Under de verrassende slogan van Das Auto. De commercial werd vermoedelijk door de vestiging daar van reclamebureau DDB gemaakt, daarover zwijgt AdvertisingFreak helaas.

Lees ook:Solliciteren met vertrouwen dankzij McDonald’s ijs-spotje
Lees ook:Na H&M maakt Lana Del Rey zingend reclame voor Jaguar
Lees ook:Hele geschiedenis van de Audi R8 op magazineformaat
Lees ook:Miniatuur-auto’s racen in spot voor … LG Touch-mobieltje
Lees ook:Wat automecaniciens haten: de duurzame Honda Civic

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.