”It’s anything but cute.” Uit De Oude Doos, van vier jaar geleden. Lachen, zogenaamde consumenten mogen hun oordeel uitspreken over de (toen) nieuwe Dodge Caliber. De prijs was toen wel heel cute, een likkebaardend lage 14.000 dollar (nu 3000 duurder, in de VS dan). Maar in NL ook relatief goedkoop. Het vestiging in autostad Chicago van het Amerikaanse reclamebureau BBDO maakte een grappige commercial; niet over een commercial-in-wording waarop je als publiek in een officieel onderzoek kunt reageren en zo invloed kan hebben op het eindproduct, maar over een kant-en-klare auto. Met een heel apart publiek, ook nog.
Lees ook:Churandy Martina volgt Afrojack op in commercial Remia
Lees ook:Willy de Lully gaat op vakantie in Frans anti-AIDS-spotje
Lees ook:Kung Fu kids aan de McDonald’s in welkomsspotje voor OS Beijing
Lees ook:Dichters aangesproken in fraai iPad-spotje met stem Robin Williams
Lees ook:‘Ik ga een van de gegijzelden opeten’ (spotje M&M’s)