Indiase KitKat-spot met eekhoorntjes is een hit, waarom?

Al bijna 2.4 miljoen keer bekeken op YouTube, Nestlé’s KitKat-spotje uit India. Een hit dus, want erg leuk, al snap ik niet zo goed waarom dan (nou wonen er veel mensen in India natuurlijk, en ook nog héél veel buiten dat land, misschien verklaart dat wat). Maar goed, ik ben een KitKat-fan, dus alle reclame ervoor laat ik graag zien. Het spannende onderwerp: eekhoorntjesliefde, met zang en dans en Indiase invloeden. Gemaakt door reclamebureau  JWT Delhi.  Via TIR.

Lees ook:Kameleon en kikvors krijgen de tongen los voor 3M-tape
Lees ook:Women power in Indiase sporten getoond in fraai spotje van Nike
Lees ook:Sorry hoor, hier is wéér een cricketspotje (met Sachin)
Lees ook:Elke meter telt voor jonge Indiase cricketers in spotje Nike
Lees ook:‘Als u geeft, geven wij.’ Knappe reclame Indiase Rode Kruis

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.