Dollen met babyworteltjes: een wild en een zwoel spotje

”Eat ‘m like junk food.” Twee heerlijke, knotsgekke commercials, de eerste zwoel, de tweede wild, met veel schieten, van een groepje Amerikaanse wortelboeren. Die hun producten in grotere hoeveelheden willen slijten, als junk food. Maar dan gezond. Geen idee (helaas) wie het reclamebureau is in de VS, die dit heeft gemaakt. Leuk. En gelukkig geen konijntje te zien haha. Reclame maken ze graag voor worteltjes, ”the most demanded and universally loved food on earth.” En dat is nog maar het begin, want ze zijn namelijk ”powerfully crunchy. Subtly sweet. Gloriously versatile. Mischievously addictive. Perfectly orange. What more could you possibly want in a food? Nothing…the answer is nothing.” Lachen. Maar over ”gezond” lees ik niets, mag dat niet in Amerikaanse reclame-wetgeving? Zie verder  BabyCarrots.com, waarop ook het verzoek aan alle wortelboeren om de handen ineen te slaan voor het goede doel.

Lees ook:Kritiek op crazy ‘kontspotje’ met Sponge Bob (voor Burger King)
Lees ook:Als je vriend belt tijdens het rijden, zèg er iets van
Lees ook:Operazangeres bewijst kwaliteit HD-bellen met Orange
Lees ook:Filmster Rob Lowe opvolger Snoop Dogg in nieuw spotje Orange
Lees ook:Actrice Ali Larter in knotsgekke reclametrailer voor knotsgekke Lemon Drop-film van Absolute Vodka

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.