”Skittles is hèt snoepmerk voor tieners,” claimt de Hyves-site van dat Amerikaanse merk, bekend van hun smakelijke, maar absurde reclame, brutaal. Veel prijzen won het Amerikaanse reclamebureau TBWA\Chiat\Day New York ermee. Hier weer een prachtig voorbeeld, de snoepboom. Voor zo’n oneindige voorraad Skittles offer je iedereen op, toch? Dus ook je lieve zoon. “Harvest the Rainbow! Taste the Rainbow!” luidt de slogan. Kleuren zijn kenmerkend voor Skittles, volgens de weinig actieve Hyves-site een
”kwalitatief snoepje met een unieke textuur; krokant en kauwbaar.” Skittles doosjes -ik ga er toch eens op letten in de supermarkt- zijn er in drie varianten: Fruits, Wild Berry, Crazy Sours. Elke variant bestaat uit vijf kleuren. Iedere kleur staat voor een fruitsmaak. Maar klikje je op de Nederlandse site van skittles.nl, dan kom je uit bij kauwgummerk Wrigley/Freedent (zie geestige Freedentspotje van zaterdag). Via TIR.
Lees ook:Geen pepernoten, wel Skittles-waterval op Chrissy Teigen
Lees ook:Raak het scherm maar aan, ze zijn heerlijk, die Skittles
Lees ook:Mooie Halle Berry introduceert ‘Wild Essence’-parfum per spotje
Lees ook:Bruce Lee speelt crazy tafeltennis in crazy spotje Nokia N96
Lees ook:Tongzoen levert veel zoets op in nieuw spotje van Skittles