Het zaadje en de brillenwinkel: geestig spotje 25-jarige Specsavers

‘Should’ve gone to Specsavers.’ Dat zaadje. Simpel maar heel geestig, vind ik dit spotje, waarmee de Britse opticiënketen vierde dat het 25 jaar geleden werd geboren. Specsavers brengt leukere reclame in Engeland dan in Nederland, zie hier en hier. Welk reclamebureau deze commercial maakte kon ik helaas niet achterhalen. Via AdFreak.

Lees ook:Axe-spotje met bikinibabes geparodieerd door Specsavers
Lees ook:Wat een misverstand, was ze maar naar Specsavers gegaan
Lees ook:Mona Lisa glimlacht pas als ze kan happen in Big Mac
Lees ook:John Cleese speelt Basil uit oude hitserie Fawlty Towers in Specsavers-commercial
Lees ook:Octopus Paul in nieuwe commercial van Specsavers?

0 reacties op “Het zaadje en de brillenwinkel: geestig spotje 25-jarige Specsavers

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.