Jongen reist als een Alice door Sonyland in Make.Believe-commercial

Boeiend filmpje van Sony, om verschillende redenen. Het komt deels uit een Nederlandse keuken, die van reclamebureau 180 in Amsterdam (meer bekend van Adidas-reclame) en hun zus in Los Angeles. Het is boeiend gezien de opdracht om van Sony één internationaal merk te maken, dat alle activiteiten omvat: van entertainment tot electronica. In het filmpje krijgen we alle activiteiten te zien via een jongen als toeschouwer, ik noem hem maar de broer van Alice in Wonderland. Maar dit is geen droom. Het indrukwekkende filmpje vormt het begin van het Make.Believe-project en die . punt is dus Sony zelf als plaats waar alles begint en eindigt, als het gaat om creativiteit, power en realiteit. Zegt de niet-Japanse topman van Sony Corporation,

Sir Howard Stringer, volgens Utalkmarketing: “As we move to transform Sony and integrate the very best in electronics, entertainment and technology into the homes of our customers, the importance of an all-encompassing and unified brand image is more important than ever.” Right, zoiets als Sony, dan is het goed.

Lees ook:Hoe Japan mensen werft voor de marine – met actie, actie, actie
Lees ook:The Who, artiesten en ingenieurs bouwen aan Sony-succes
Lees ook:Hoera, mannenwinkel erbij, meldt reclame Topman-mode
Lees ook:Wat Leaseplan Bank met je spaargeld doet legt spotje uit
Lees ook:Verbeelding Jake Ryan (8) als basis spotje Sony Experia

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.