Back to the cool. Scenes uit de jaren ’50, mooi nagebootst met prachtige oude wagens. Niet opgenomen in Amerika, al lijkt dat zo, maar in Bulgarije, waar de set van The Black Dahlia, de thriller van regisseur Brian De Palma (leuk, zie trailer HIER), is opgenomen. En wat valt die mooie rooie VW Polo op daar, wat is-ie cool. Het moraal van het verhaal in dit erg leuke filmpje, geregisseerd door Pep Bosch, is echter: soms kun je winnen door niet mee te doen met de wedstrijd. De commercial is gemaakt door reclamebureau DDB Barcelona. De making of ervan volgt erna. Via Adverbox.
Lees ook:Alles is echt in super The Odyssey-commercial Heineken
Lees ook:Rush, de reclametrailer over leven F1-racer Niki Lauda
Lees ook:Vriendjes-spot fruitdrankje Robinsons met draai aan ‘t eind
Lees ook:Jheronimus ‘Bosch in a Minute’-promo powered by Michael Jackson en de Rabobank
Lees ook:Wouter, Bosch heeft nu iets om ècht mee te besparen (inhaker)