Leger van arbeiders trekt ten strijde (in spotje Strongbow-cider)

Our time has come.’ De Britse bierbrouwer Scottish & Newcastle, dat ook Strongbow op de markt brengt, leent een scène van Mel Gibson’s Braveheart in hun nieuwste commercial voor ‘t cidermerk. Dat alcoholische appeldrankje is sinds kort ook te koop hier, nu Heineken deels eigenaar is van Scottish & Newcastle. In Nederland is dat vast anders, maar in Engeland wordt met die best lekkere cider gemikt op ”workers” als doelgroep. Bowtime hard earned, en waarom ook niet. Het indrukwekkende filmpje is gemaakt door het Londense reclamebureau St. Lukes. Via TIR.

Lees ook:‘Sod off!’ Cidermerk Strongbow pakt Londense bankiers aan
Lees ook:Appelboom van meubelen (!) gecreëerd voor spotje Strongbow-cider
Lees ook:Axe haalt de holenmens erbij in animatie, maar verder verandert er niets
Lees ook:Wees zuinig op het weggeven van je nummer waarschuwt Jillz Cider in nieuw spotje
Lees ook:Wat een smartphone al niet doet met treinreisje (van Virgin Media)

0 reacties op “Leger van arbeiders trekt ten strijde (in spotje Strongbow-cider)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.