”You have the power to choose.” Intrigerend en knap, dit nieuwe filmpje in de Keep Walking-campagne van whiskymerk Johnnie Walker van alcoholproducent Diageo. Weer gemaakt door het Britse reclamebureau Bartle Bogle Hegarty. De briefing luidde: ”Associate the Johnnie Walker brand with personal progress among 25-45 year old men.” Via Adhunt.
Lees ook:Hou je van een doedelzak, een Schots accent? Keep on Walking met Johnnie W.
Lees ook:Proost! Spot zonder reclame over Johnnie Walker’s 100 jarig bestaan
Lees ook:Koffers racen in London OS 2012-spotje British Airways
Lees ook:Zanger durft pas toneel op na gesprek met zichzelf (spotje Johnnie Walker)
Lees ook:Aparte reclame voor Beauty Audi A8 Spyder and the Beasts
Mooie film inderdaad, Maar mijn goede vriend, De Witte Geit, die laatst deze commercial ook opmerkte, heeft er toch zijn twijfels bij.
http://www.hetrozeolifantje.nl/index.php/2009/03/keep-on-walking/