Voor échte mannen: zelfde reclame-idee in spots Axe en Andrélon

Twee succesvolle merken van Unilever, één reclamegedachte in beide commercials, van enkele maanden geleden. Toeval, kan gebeuren. ''Stop met het gebruiken van de shampoo van je vriendin. Want nu is er Andrélon for Men.'' Aan die geestige (Nederlandse) commercial moest ik natuurlijk meteen denken toen ik tegen deze eveneens geestige van Axe Shower Gel tegen kwam van het Argentijnse reclamebureau VOP… ''If you use a woman's soap, you'll smell like one.'' Via AdFreak/AdForum.

 

 

Lees ook:Stripper buffert in promo Britse internet-zender Channel Bee
Lees ook:Doodgeschoten vanwege illegaal downloaden van films (parodie!)
Lees ook:Het sneue Ohra Direct-spotje Boney M r.i.p. uit 2005
Lees ook:Sponsor Atoomstroom zoekt Rugbytalent per advertentie
Lees ook:Het zal je zoon maar zijn, in deze spot voor … condooms

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.