De commercials ''Cog'' (tandwieltje) en de m.i. nog betere ''Grrr'' (het geluid van een diesel) van Honda en Wieden + Kennedy London wonnen overal terecht reclameprijzen. De Japanse automaker werd mede daardoor vorig jaar benoemd Adverteerder van het Jaar op het internationale reclamefestival van Cannes. Sindsdien was de grote vraag: waarmee zouden ze nu komen? De verwachtingen waren hooggespannen. Problem Playground dus, die niet het niveau van genoemde twee haalt, vind ik, maar zeker boeit. Via kinderspelletjes tonen wat Honda allemaal heeft opgelost via innovatie (en dat is heel wat). Via Scampblog.
Lees ook:60 jaar innovatie geschiedenis Honda in prachtige animatie-reclame
Lees ook:Bijna te snelle reclame voor nieuwe Honda-modellen
Lees ook:Mooie advertentie voor Tesco die nu ineens niet meer kan (milieu!)
Lees ook:Aardbeien en popcorn in korte commercials voor Honda CR-V
Lees ook:Blinde Turkse artiest schildert ‘geheime’ nieuwe Volvo S60