Niets vermoedend zat de Britse blogger Chimp, een reclameman, in het laatste nummer van het mannen/jongensmagazine GQ te bladeren. Minding his own business. Op weg naar huis, in de trein, moe, half in slaap gedommeld. Tot hij deze advertenties zag. Wakker was hij. Arme man, hij schaamde zich dood, want tegenover hem dook, hardlachend, dat wist-ie zeker, een jonge vrouw snel achter haar exemplaar van het dagblad Daily Express. Gelukkig heeft Chimp alles overleefd. Reclame wèrkt, heeft hij nogmaals ontdekt. Zeker bij hem. Oja, het schoenenmerk. Heet John White en ze worden met de hand gemaakt (reden waarom je kennelijk extra voorzichtig om moet gaan met die stappers). Na de klik … de ándere schoen (en de andere kant). Via CMM.
Lees ook:Beep beep Simone White is Audi ”heel dankbaar” voor song in spotje
Lees ook:Uh, waarom heeft dit stel in deze advertentie toch zo’n plezier?
Lees ook:Bill Gates speelde hoofdrol in spotje Coca-Cola (net pas ontdekt)
Lees ook:Taylor Swift 1989 tour-kaartjes in reclame American Express
Lees ook:Meubelen vallen uit de lucht in Parijs (Ikea ontdekt viralmarketing)