Autocommercial met Kia Spectra in nieuwe versie ‘stoelendans’

Automerk Kia, waar staat dat voor? Goedkoop, value-for-money, denk je dan. In Nederland werkt het Zuid-Koriaanse Kia, onderdeel van Hyundai Motor Corp, met "The power to Surprise.'' In ieder geval met deze vermoedelijk Engelse commercial voor de nieuwe (?) Spectra wil Kia staan voor iets anders, plezier. ''Kia Spectra. Have fun out there.'' Aardig filmpje met muzikaal autospel, de nieuwste versie van de bekende stoelendans. De kortere versie (30 sec), die niet te vinden was, kom nog wat sterker over, want ''more hectic,'' zegt iemand op YouTube. (via Fresh Creation).

Lees ook:Ook voetbalcommentatoren zijn partijdig, bewijst spotje Mastercard
Lees ook:De mooie meiden, de Ark van Noach en kracht van Axe
Lees ook:In aantocht, oploskoffie van … Starbucks?
Lees ook:Met auto-crashing liedje gecreëerd in spot verzekeraar Fortis ASR
Lees ook:Favoriete Coca-Cola-commercial van site Fresh Creation

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.